Återbetalningspolicy

Om du fortfarande är osäker på om detta kit fungerar för dig och om du kommer att få samma professionella resultat som på salongen, behöver du inte oroa dig.

Vi är otroligt övertygade om vårt DIY Brow Lamination kit och för att styrka detta kan du prova det riskfritt i 3 behandlingar.

Så här fungerar det:

Behandling 1: (98% framgångsgrad)
Prova det själv med våra superenkla videoinstruktioner som vem som helst kan följa.

Behandling 2:
Om behandling 1 inte fungerade, kommer vår bryntekniker att hjälpa dig via WhatsApp för att se vad som gick fel och hur du kan göra det bättre nästa gång. >>Klicka här och det skickas automatiskt ett meddelande<<

Behandling 3:
Om behandling 2 inte fungerade (vilket bara händer 0,1% av tiden), kommer vår bryntekniker att göra en kostnadsfri individuell session med dig där hon steg för steg hjälper dig genom processen via videosamtal.

Om du efter dessa 3 behandlingar inte får den lamineringseffekt du önskar, eller om effekten försvinner inom 30 dagar, kommer du att få en FULL återbetalning.

Så antingen får du resultatet du vill ha eller så får du pengarna tillbaka. Med oss är du garanterad ett lyckligt slut. (till skillnad från Rufus i Gossip Girl)

Felaktiga eller defekta produkter: Om du har fått felaktiga, skadade eller defekta varor - för det första, VI ÄR SÅ LEDSNA. För det andra, vänligen ge detaljer (inklusive bilder) inom 30 dagar efter köpet. Vi kommer att dubbelkolla med våra hjärniga babes på kontoret att du har rätt till en ersättning. Under tiden, håll utkik efter vidare instruktioner i din inkorg.

 

När du kontaktar oss, vänligen inkludera ditt orderbekräftelsenummer i ämnesraden så att vi enkelt kan hitta din beställning och behandla din förfrågan så snabbt som möjligt - du har väntat tillräckligt länge på ögonbryn som hör hemma på catwalken, babe.

Saknade varor: En misslyckad beställning är nästan lika illa som misslyckade ögonbryn. Därför gör vi allt i vår makt för att skicka och leverera din beställning i tid och i fint skick.

Om så inte är fallet, var snäll och kontakta vår kundtjänst så kan vi ordna ersättning för saknade produkter.

När du kontaktar oss, vänligen inkludera ditt orderbekräftelsenummer i ämnesraden så att vi enkelt kan hitta din beställning och behandla din förfrågan så snabbt som möjligt - du har väntat tillräckligt länge på ögonbryn som hör hemma på catwalk